søndag 5. oktober 2014

Reisenerver er kjekt :-)

Jaggu har dagene gått merkelig kjapt, jeg reiser allerede i morgen tidlig. Må stå opp før fuglene har vurdert å slippe dagens ladning i en eller annens hode.

Det  viktigste er pakket ned, både pass, visa, master, mini pc, shaker og pulver. Men i følge turbo på 12 år så er der viktigste for meg å huske at jeg skal kjøpe med meg godis fra taxfree butikken hehe
Ikke bare 1 sjokolade men 2 sjokolader synes han at han burde få :-*

Gleder meg til tirsdag kveld, da skal jeg visst kunne spise et siste måltid før operasjonen, gleder meg etter å ha spist supper og shaker i over 1 uke. Drømmer om bolledeig, men skal droppe det ;-)

Idefix er levert hos hundevakten, så han storkoser seg i natt sammen med 2 andre vakre hunder.  Jeg er super heldig som har så flotte venner som stiller opp for meg, tenke seg til at en av dem faktisk står opp mitt i natten for å kjøre meg til flyplassen!!

Nå er det natta mørt hos meg, får håpe jeg klarer å sove litt før klokka ringer :-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar