tirsdag 7. oktober 2014

Soloppgang, kjørekultur og salat

Da hadde jeg landet og allerede vært her i 1 døgn, flyturen grytidlig gikk supert, det var i hvert fall ingen ting å klage på utsikten i det solen ville stå opp.


Men hjelpe meg for en trafikk eller rettere sagt for en kjørekultur, Taxier som greit nok luktet røyk og mer wonderbaun enn jeg noen gang har luktet i min tid med bilklubb. Men slalåm kjøring i 110 i 60 sone med 10 cm klaring til biler foran og på enten venstre eller høyre side :-O
Det er så ille at jeg ikke tør å bli bilsyk, men heldigvis så han 80% av taxiene seler i baksete som virker, så det går nok bra. Og med tanke på at jeg kjører taxi 2-4 ganger pr dag, så er det prosenten bra hehe

For ikke å snakke om parkeringen, tror jaggu meg jeg har parkeringsgenene mine herifra, for makan til parkering har jeg aldri sett, EuroPark kunne tjent 5 års provisjon på 30 min.

Men jeg synes dette er en superfin by, samme priser i Norge på klær og duppeditter, men menneskene er kjempekoselige, de snakker så høyt at det høres ut som de er sinna hele tiden, men jeg skjønner ikke hva di sier allikevel :-D Men med tegnspråk og lokal valuta så går det meste :-)

Da er det under 24 timer til operasjonen og jeg som har shaket i 10 dager fikk lov til å spise litt i dag så etterpå skal jeg skal storkose meg med disse lekkerbitene ;-)
 
 

Stikke ut å kjøpe en kaffe til og stikke nesa nedi boka jeg kjøpte før jeg dro :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar