fredag 3. oktober 2014

Planleggingen fortsetter med spillelister og tårer

Dager for den lille "husmorferien" min nærmer seg, nå er det jo direkte løgn av meg å påberope meg et hvert fnugg av husmorgeen, men er jo lov å skryte på seg litt ;-)

Tenke seg til at det finnes steder man kan reise til for en makeover,  jeg en urgammel enslig mamma kunne så absolutt trenge det!! Og som en bekjent av meg var så snill informere meg om så er jeg så feit at hun følte det som sin plikt å virkelig fortelle meg dette i STORE ORD i tilfelle jeg ikke selv hadde sett dette i speilet. Og at nå måtte jeg vel være feit nok til å kunne få fedmeoperasjon dekket av staten. 

Jeg lurer litt? Skal man si takk når noen sier sånn til deg?
Klarte ikke å si så mye jeg, for i samme samtalen fortalte jeg henne at pappan min skulle begraves om 2 dager, så jeg hadde det ikke så godt fra før.
Bare for å berolige hvis det er noen flere der ute som lurer på om jeg ennå ikke har skjønt at jeg er for feit, jeg har både trangere olabukser og badevekt som forteller meg at jeg stadig legger på meg.

Og for de som kjenner meg så har jeg trent helt til jeg endte opp på sykehuset, fortsatt uten å være tynn men, mindre tykk enn jeg er nå. Men når du ender opp på sykehuset 2 ganger på 1 år og ennå ikke har tatt legens advarsel til etterretning fordi jeg føler meg tykk, og får spørsmål av legen på avdelingen jeg var innlagt på om jeg visste at jeg faktisk kunne dø hvis jeg ikke tok det med ro.
Vel jeg hadde faktisk ikke tenkt på at det var så alvorlig, for jeg hadde jo ikke tid til å være syk, jeg er alene med 2 barn, 1 hund og 1 katt. Men etter denne koselige beskjeden har jeg tatt det HELT med ro.

Det var da faktisk spillelisten på spotify jeg hadde i hodet nå jeg satte meg ned for å skrive, for musikk på øret er kjekt når man skal ut å fly. Men mens jeg lette etter fin musikk fra dengang i gamle gamle gamle dager da jeg var ung, så kom minner, de kommer jo gjerne ekstra opp i hjertet når man hører på fin musikk. Savner deg så utrolig mye pappa!!!!

 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar