lørdag 8. september 2012

Svima er på sporet :D

Stille fra meg om dagene, kanskje fordi jeg er litt over middels svimete om dagene, og når man tenker på at jeg er 70% mer svimete enn gjennomsnittet på en normal dag så er det ikke bra hihi

Et lite eksempel er:
Torsdag formiddag, Anne-Berit og jeg skulle ta sol.
Og sånn foregikk det:
(AB=Anne-Berit)
(E=Elisabeth)

AB: Skal vi ta 15 min i dag?
E= Ja det kan hadde vært godt.
AB= Da blir det kr.50,-
E= Nei det går ikke.
AB= Joda, kr. 50,- for 15 min.
E= Nei det går ikke for minsteinnkastet er kr.20,-
AB= Ja?
E= Da kan vi ikke putte på 2xkr.20,- og kr.1x10,-
AB=???
E= Jammen minste innkastet er kr.20,- Så vi kan ikke putte på kr.50,-

Vel..... det går opp for meg etter noen minutter hva jeg driver å snakker om.
Så det endte godt og vi fikk tatt sol for kr.50,- ;)

Snille Anne-Berit later som ingen ting og skal ta sol med meg til mandag også  <3


Og sånn går dagene for Svima :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar