lørdag 27. september 2014

Prøve å se det positive.

Det er ikke alltid like lett å se det positive i hverdagen når ting har hvert "litt" over middels tøft i nesten 1 år nå, startet faktisk i høstferien i fjor.
Hevngjerrige mennesker som missbruker sin stilling, Halden er dessverre en kommune som ikke tar tak i de dem har på lønningslisten, de bare putter hodet i sanden og later som ingen ting.
Men som min lillebror alltid sier til meg: Har du ikke noe pent å si om noen så hold kjeft :-)
Så derfor hopper jeg glatt videre he he

Positivt er jo at jeg fortsatt er røykfri, etter 27 år som røyker:


Positivt er jo også at selv om den lille sauen min Idefix ikke liker å dusje så ser han bare bitte litt furten ut:


Også bestilte jeg meg 1 stk tur/retur flybillett i går, så da skal jeg om ikke mange dagene få sjekket ut hvordan det ser ut på Flyplassen i Rygge, altså ut på tur helt alene, jeg gleder meg :-D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar