tirsdag 5. februar 2013

GLEDER meg for i morgen må jeg på NAV

Jeg må si at toppen av all bonus må jo være at jeg i morgen er nødt til å komme meg ned til NAV kontoret, ikke bare for å levere noen skjemaer meg også for å snakke med en kundebehandler som det så pent heter for å få hjelp til å fylle ut 1 av disse skjemaene.

Jeg tenkte da at jeg skulle vise meg fra min beste side og virkelig sjarmere uavhengig av hvem kjønn som står bak disken. For jeg har lest om at litt hverdagsflørt og det å se andre mennesker dypt inn i øynene når du snakker med dem skal være bra, og at dette menneske man da snakker med føler seg spesiell og ønsket.

Så i morgen skal jeg da gjøre mange forsøk på å være så forførende og sjarmerende jeg kan, da gjerne dra ut tiden litt og spørre om alt mulig rart mens jeg ser dette NAV mennesket dypt inn i øynene så h*n virkelig føler at h*n hjelper meg og kan gå hjem med fred og ro i sjelen.....


Jeg har i kveld øvd meg på NAV blikket, og her er det!!
Heldigvis er det mye mer farger i RL, og i morgen kanskje et hint av grønt/brunt også :-D

Nå skal jeg legge meg så jeg ikke jukser på skjønnhets søvnen min, det er nemlig viktig!!


Ps.
Det gikk ikke opp for meg før i dag at jeg faktisk har MISTET 2-3gram med fett i går, jaggu ikke dårlig, og forsvinner hevelsen snart så skal man ikke se bort fra at 10 gram til forsvinner ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar