søndag 20. januar 2013

Dra.........meg baklengs inn i.......

Visse dager har men møter som man helst kunne klart seg uten!!! Snakket med naboen i sta og hun bemerket at jeg sluttet å puste med magen når jeg kom inn på tema "møte i morgen"

Det er så 100% korrekt som det kan bli, jeg er så sjokkert at mennesker som har jobbet på 2 året i strekk nå med rykk og napp metoden får lov å jobbe i et yrke som har med medmennesker å gjøre. At jeg rett og slett har problemer med å puste så forbanna er jeg!!
Men istedenfor å sende "forbanna energi" i denne personens retning, sender jeg massive doser med medfølelse og sympati, for et menneske som missbruker sin stilling på den måten som h*n gjør kan jo umulig være helt frisk!!!

Min oppkjøring til møtet blir da sånn her:
Trene armer i morgen så jeg er så tappet at jeg umulig klarer å "dra til" vedkommende når h*n sitter på møtet i morgen og prøver å skremme meg med makten i sin stilling.

Deretter puste med magen under hele møtet og beholde roen.

Men SNART er det min tur, og da skal jeg med hånden på hjertet herved love at siste ordet er ikke sagt!!!


Jeg kan
Jeg vil
Jeg får det til ;-)


Nå skal jeg ut å fly litt på kosten min, før det er natten for unge vakre hekser :-D



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar