tirsdag 11. desember 2012

2 år som røykfri :-)

WHEEEE jeg er superstolt :-D 2 år i dag siden jeg sluttet å røyke :-D

 

Har ikke tatt et eneste drag siden den dagen!! Jeg hadde kjøpt inn dame snus i tilfelle jeg skulle bli desperat, men fytti katta og vondt snus er :-( Så det ble med den ene gangen også kastet jeg boksen.

Men er seriøst røyksyk hver eneste dag, savner min 5 min alene på verandaen, kun kaffekoppen, røyken og meg.....  Tok meg vel kun 1-2 glass vin i hele sommer, smakte ikke så godt uten røyken.

Så jeg har blitt en snylter, hvis noen tenner opp en ferdigrøyk vedsiden av meg så står jeg gjerne helt inntil midt i røyken og sniffer helt ubeskjedent ;-)

Men synes fortsatt det lukter pjuk hvis det kommer noen surt innrøykede folk med gamle sneiper liggende å godtgjøre seg i lomma :-/

Men antirøyker det har jeg sluppet å bli, skjønner meg ikke på de som har røykt i en mannsalder plutselig blir totalt anti røykere og skal belære røykere hvor farlig det er å røyke. HALLO!!! De som røyker VET at det er skadelig, og du har ikke noe med at de fortsatt røyker selvom du har sluttet.

Så i mangel på en røyk skal jeg nå gå å finne meg en gulrot å gnage på. Hihi å nei da, det skal jeg ikke, jeg skal faktisk bake en kake helt til meg selv og feire meg selv med kake og kaffe :-D

Fant en oppskrift på Kristine Weber sin hjemmeside kjempefine hjemmeside, de heter vaniljehjerter og oppskriften finner du HER


Ha en fortsatt super tirsdag :-)

2 kommentarer: