torsdag 8. november 2012

Jaggu er det godt

Jeg er som vanlig ute på prøvetur igjen med ting jeg ikke kan :-)
Denne gangen maler jeg, kanskje jeg kan skylde på at jeg ikke gikk i barnehage og fikk griset fra meg? En eller annen grunn må det jo være til at jeg er så utrolig lite flink til å male hihi

Men det var ikke det jeg tenkte på i sta når jeg sto på trappestigen tyvlånt fra borettslaget. Det var stillheten, eller lyden av Radio Prime og vaskemaskinen som sentrifulerte i bakgrunnen som rådet.

De kjente lydene fra svunnen tid da jeg ikke var singel og hadde en flott partner som hele tiden skulle fortelle meg hvordan jeg skulle gjøre ting:
MÅ DU male så kladdete????
MÅ DU male så ujevnt?? Det kommer ALDRI til å tørke!!!
MÅ DU absolutt male uten maskeringstape når du ALLTID søler!!!
MÅ DU male både opp og ned??? kan du ikke bestemme deg for hvem retning kosten skal gå.
MÅ DU sette fra deg malingen der?????
MÅ DU være så jæ%¤& svimete???
OSV OSV OSV

Jeg nyter virkelig å kun høre den gamle musikken på "kanalen for gamle mennesker" som Turbo kaller Radio Prime Halden. Vel vitende om at min drømme mann er fortalt meg at skal komme våren 2013 ;-)

Jeg klapper meg selv på skulderen og fortsetter å male :-D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar