torsdag 10. mai 2012

Litt ymse :D

Hey :-)

I går fikk jeg sist bestilte forsendelse fra iHerb, det var litt mer kokosmel og mandelmel , så da blir det nok litt mer protein baking til lørdag og til 17 mai.

Jeg og turbo (sønnen på 9 år) var med en kompis og fikk skyte litt i dag på Halden Pistol klubb, kjempemoro og utrolig bra smell der inne i fjellet. Turbo var hakket tøffere enn meg og syntes bare smellene var gør tøffe :D

Her er gamla selv i action ;o)



Også prøver jeg så godt jeg kan å ta knekken på meg selv under treningen, har startet opp med 4x4, altså 8 sanger av ca.4-5 min hver, oppvarming og sang 1-3-5-7 med puls så jeg klarer å snakke, og sang 2-4-6-8 med høy puls så jeg så absolutt ikke klarer å snakke hehe, min max puls skal visst ligge på 178 og jeg kan love at å løpe med 178 det klarer jeg ikke lenge av gangen så jeg ligger i hard trening. Men dette skal jeg fikse :o)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar