søndag 11. desember 2011

3. søndag i advent

Ikke lenge til julaften nå, min tur til å ha ungene denne jula, gleder meg :-)
Alt er egentlig i boks og det er så deilig å slippe å måtte stresse med i stimen over sistelita shoppere, eneste positive er jo at det er mange kjekkinger ute på tur. En annen hobby som også kan være moro hvis du er singel og har alt for mye fritid til over er å sette seg på apoteket vedsiden av x-larg hylla ;-)

Forvillet meg på Nordby senteret i dag med Martemor, tror jammen vi shoppet og koste oss i 3 timer jeg sammen med mange stressede besøkende, vi bare tuslet rundt vi, endte opp med en FULL handlevogn. Var speilglatt når vi kom oss til Halden igjen, og Lille-Loppa og jeg tok en ufrivillig ekstratur siden vi ikke klarte svingen der vi bor, men det gikk bra :-)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar