tirsdag 27. november 2012

Tilbake på trening

I går var første dagen på trening etter..... tror jammen det ble over 14 dagers ufrivillig pause etter jeg var så klok at jeg atter en gang testet ut: Ha for mange baller i lufta samtidig med ME symptomene i full friluft....hmmm

Men er man i kjellern så er jo den eneste veien oppover BLÆÆÆ kiiip klisje, men sann :-D

Så treningsøkten ble pen i går med ikke den store belastningen:
*Knebøy med stang
*Benkpress(hip-thrust)
*Glutenbridge med stang
*Tåhev på kasse
*pullups HAHAHA denne var det første gangen jeg prøvde, bedre lykke neste gang håper jeg hihi
*Pallaffpress

Så en runde på mølla:
1.oppvarming 3-4 min
2.intervall 15 sek max
3.pause 30 sek
Gjentas 10 ganger.

Den mølle treningen var super, må bare trene på balansen da jeg ikke har hoppet av og på mølla før.

Deilig å starte opp igjen, selvom det bare blir 2 uker til neste 1 ukes pause siden jeg skal opereres og ikke skal trene på 1 uke etterpå, kipt hvis sting spretter opp GRØSS


TOK DU FOR MYE MØLLERS TRAN?
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar