torsdag 22. november 2012

Havrekjeks og operasjon

Jeg må skryte av de myke supergode og sunne havrekjeksene til Silje Mariela :-)
De kan nytes med god samvittighet som en frokost eller noen til dessert etter middagen, jeg har gjort min egne lille vri på oppskriften, men orginalen finner du her

Men sånn er min oppskrift :-)

Kalorilette Proteinkjeks
50 gram havregryn
3 eggehvitter
1 ts bakepulver
2 ss fiberhusk
5 dråper Vanilje dråper
1 dl vann
Tilsett alt det tørre, og tilsett deretter vann/egg/vanilje dråper
 
Legg ut som små kjeks utover en langpanne kledd med bakepapir, det blir ca 9 stk
  180C grader midt i ovnen i ca 10 minutter.
 
 
 
 
10 desember skal jeg skjæres litt i på Helse Øst sin regning, gruer meg egentlig masse!!!!
Men det kommer til å gå superbra, blir så vakker etterpå, spesiellt første uka HAHA
 
 
Hilsen
Nissemor i Halden

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar