lørdag 29. september 2012

Opptimisten

Turbo kommer og sier til meg jeg trenger raggsokker, de jeg har passer ikke lenger. Det skjønner jeg da godt han har jo vokst på seg 39 i str og er bare 10 år, snakk om paralabber!!

Jeg tar med meg Turbo ut for å kjøpe raggsokker på Europris, men han ville så gjerne ha røde raggsokker, og der finnes jo selvfølgelig ikke på Europris.

Da kommer storsjarmøren på en "genial" ide (synes han selv i hvertfall)!! Å MAMMA kan ikke du strikke sokker til meg da??? Jeg banner pent inni meg og sier: jeg har ikke strikket sokker før så det klarer jeg nok ikke.

Da kommer det alvorlig fra Turbo:
Jammen Mamma, du kan jo ikke si at du ikke klarer det når du ikke har prøvd det før.

Faen ta pedagogisk riktig barneoppdragelse!!!!

Så da sitter jeg her i saksa da, med 5 stk pinner i str 3, som da i realiteten betyr SMÅ pinner som er j¤%#la spisse i begge ender, regne tortur redskapene og strikker :(


Har jeg flaks er jeg ferdig til vinteren 2014, og da har nok paralabbene til Turbo nådd nye høyder og raggsokkene passer ikke.  

ELLER

Jeg kan kjøpe standard grå raggsokker, farge de røde og si jeg strikket dem ferdige når han var på skolen!! Da tror han fortsatt på det tullet om at du skal ikke si du ikke kan før du har prøvd selv hihi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar