fredag 28. september 2012

Jepp, jeg trener fortsatt... på å trene altså

Jeg vet at innerst inne, under både løs hud og hud som fortsatt er polstrert med godt og mykt fett, så er det en slank og oppegående flott kvinne, som husker hvem farge hun har på sokkene uten å måtte smugtitte :D

En sånn grasiøs kvinne som er elegant ut når hun går eller løper på tredmølla, ikke henne som jeg ser i speilet som puster og peser når jeg har 12-15 i høyde og 5,5 i fart, en som ikke bare løper i 2 min før benhinnebetennelsen verker i takt med gispende åndedrag.

Eller en sånn som MEG på tirsdag :-(
Dag 2 på mitt programm består av div smertefulle og grusomt slitsomme øvelser, laget av min "kjære" PT Annette. Jeg sier ikke noe galt om henne, men jeg kan jo hinte til dere om at har jeg mareritt på nattet så er det ANNETTE som er en gjennganger i de drømmene......*HJELP*

Tilbake til dag 2, da var jeg så "heldig" så Annette skulle være bare min under hele treningen min, noe som i og for seg er veldig koselig, hvis hun hadde bare kunnet drukket kaffen sin og latt meg trene i mitt eget tempo. Men NEI DA....

Jeg fikk lov til å varme opp i fred og ro, men etter det var det slutt på moroa!!
Et lite eksempel:
Jeg har Glutenbridge m/ vekt ELLER strikk, det endret hun til m/vekt OG strikk. Og ikke nok med det, når den øvelsen var ferdig jaget hun meg rundt i gangen med strikken rundt knea nå jeg så ut som en and med bekkenløsning, takk og lov for at det kun er jenter på Alida!!

Knebøy med stang, gikk greit med unntak om at jeg allerede var skjelven etter å ha blitt jaget rundt i gangen.

Split Skvat med vekter, var et sant helvete jeg har da 3x12 og hadde jo så vondt at jeg nesten bare ramlet overende, med noen sympati fra Annette DET fantes ikke!! Hun sto vedsiden av å "ropte" EKSPLOSIVT OPP!! Hallo jeg klarte jo knapt å komme opp i det hele tatt :-(

Liggende lårcurl, var jo en befrielse for det er en maskin, og der kunne jeg ligge på magen :D

Så kom helvetes øvelsen igjen Glutenbridge *GRØSS*
Jeg synes den øvelsen burde hete: Bekkenknuseren, fyttesøren den gjør vondt!!
Og der skal du ha hæla i gulvet og rompa i taket, hvor mye hadde du sist på den spør min kjære PT Annette, 20 kg sier jeg... Neida der klarer du fint 30 kg, og jeg kan love at du sier ikke imot Annette selvom hun ser liten og søt ut så skjuler det seg en sadist der et sted, ikke så langt inne heller....

Siste øvelsen var da strake markløft, der fikk jeg beskjed om at jeg gjorde 2 rykk når jeg gikk opp, jeg gjorde noe galt med kneene, men hallo da?? Jeg var jo lykkelig over at jeg i det hele tatt klarte å stå oppreist med svikt i knea etter å ha blitt tuktet hele treningen.

Vel dette var på tirsdag, jeg klarer fortsatt ikke gå skikkelig, Silje på treninga sa så pent til meg i dag at det der så ut som jeg hadde "bæsja" på meg, og jeg kan vel være enig, følte meg ikke så catwalk elegant.

Men jeg var ihvertfall å trente igjen i dag, litt amputert, men klarte da søren meg 2x10 og 1x8 knebøy med stang, men jeg kan love at tårene spratt så jeg var gla jeg var helt alene på styrkerommet.
Utfall bakover gikk stille ut av programmet for i dag.....
Men jeg klarte å komme meg bort til mølla, startet pent og fant retningen kneet skulle stå for ikke å hoppe ut av ledd og klarte da 15 min, men da hadde jeg store problemer med å klare å komme NED AV mølla igjen.

Men i morgen er det lørdag og da er sikkert "vondtene" ennå mer borte :D

Så neste uke er jeg klar til å bli tuktet igjen, men jeg skal ha på meg ørepropper når jeg tar split skvat ;) For innerst inne så er jeg kjempegla for at jeg har Annette <3







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar