mandag 29. september 2014

Det er mye god mat i en kopp te ;-)

Når høsten siver innpå og kveldene blir mørke er det supert å kunne tenne i peisen og krype nedi sofaen under et deilig pledd med en kopp te.
Spesielt godt er det når mitt vandrende ullteppe legger seg pladask oppå magen min der jeg ligger og balansere den rykende varme koppen med te i liggende stilling i sofaen.

Det vandrende ullteppet mitt heter Idefix, han legger seg ned stille i 20 sekunder for deretter å vandre 2 runder i sirkel på magen min for deretter å legge seg ned igjen. Dette gjentar seg så lenge at han til slutt stopper opp og stirrer på meg for deretter å legge seg alene på sofaen.

Grunnen til denne roterende gangen er at magen min høres ut som en innebygget helikopter motor, der jeg ligger i sofaen og stirrer apatisk på Big Brother på tv, og prøver å innbille magen min om at det er mye god mat i en kopp te.

Jeg er med andre ord så sulten at til og med hunden min blir litt småredd av all rumlingen i magen. Men slutten av september 2014 var et utrolig passende tidspunkt å faste og rense kroppen litt ;-)

Ellers så er litt mer ordnet i dag ang turen min, og depositumet fikk jeg også betalt.
1 uke igjen nå, så er det SHOW TIME :-D


Vår lille Bichon Frise som heter Idefix

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar