onsdag 16. januar 2013

Pretend I'm not scared.

Jeg er en mester i å late som jeg ikke er redd for hva andre mener og tror om meg, de som kjenner meg litt vet at jeg til tider kan være vettskremt hehe

Jeg hater å skille meg ut i mengden så kanskje andre skal titte på meg og synes jeg er rar på en eller annen måte.

Pretend I'm not scared, har jeg praktisert 100% de siste ukene!!! Jeg har byttet treningstudio pga at jeg ønsket å begynne et sted de hadde spinning, men det resulterte også i at jeg startet opp på samme nye sted med styrketrening. Ps. Jeg savner dere Annette og Anne-Berit :-/

Fra å trene et sted jeg følte meg trygg på til et HELT nytt sted med bare fremmende mennesker i styrkesalen, kan jo ta knekken på selvtilliten til alle og enhver. Og første gangen jeg skulle sloss med smith og markløft helt alene følte jeg meg som en komplett idiot, men jeg klarte å holde maska :-) Bra treningsøkt ble det også, klarte nesten ikke å gå på flere dager :-D

HELT til jeg skulle ta markløft i smith stanga, først tittet de rart på meg siden jeg hentet meg en steppkasse og stå på for å få skikkelig dype løft, deretter ble jeg stresset og glemte å snu på stanga når jeg løftet og det sa DUNK DUNK DUNK DUNK DUNK hihi da tittet de ihvertfall.

Men jeg gir meg søttern ikke, jeg elsker styrketrening takket være Annette på Alida som ga meg super støtte, selvtillit og troen på at jeg klarer!!

Spinning som jeg ikke har gjort siden før jeg ble syk i 2006/07 har jeg også fått teken på igjen, spinningen satt jammen meg i bena ennå, og jeg digger det hehe

Men noe jeg aldri kommer til å bli gla i er kroppshevning og sånne der dips med støtte, hadde jeg ikke hatt støtte hadde jeg søttern meg ikke klart 1 stk engang, og han som har laget programmet mitt har satt 1x30, for å si det sånn jeg er kun halvveis, men jeg er ihvertfall på vei ;-)

Men jeg tror damene i garderoben begynner å bli vant med meg, for nå titter de heller sultent på bananen min de 3 stk riskakene og den gode shaken min der jeg sitter etter styrke og spinning og koser meg før jeg setter turen hjemmover :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar