mandag 28. januar 2013

OBOS faktisk, samt kattemat, pannekaker og hackit :-D

Turbo 10år har lagt sin elsk på OBOS reklamen, han ler så han får vondt i magen hver gang reklamene kommer, så han forlanger å få skifte kallenavn fra Turbo til OBOS, for han skal heller aldri flytte fra mamman sin, hjelpe meg sier bare jeg haha
 
 



Det tok forresten noen dager før Turbo kom frem til løsningen på frokost krangelen mellom Maggie og Molly, løsningen resulterte i en super furten Molly som står og mjauer under stolen der Maggie sitter og "spiser" Molly sitt tørrfor, men Turbo er happy så da er vel enden på historien i boks ;-)

 
Jeg var ute å spiste sammen med Halden Venstre her om dagen på Fabian Restaurant og Pannekakeri, jeg spiste da mine aller beste pannekaker noen sinne. Så dette er steden å besøke når dere inntar Halden City til sommeren, og nyter allsang på Grensen, Amcar treff og ellers er på en snartur innom Norges vakreste by <3
 
 
Fikk hackit saken min i posten her om dager, jeg trodde denne merkelige saken skulle vise seg å være en oppskrytt liten sak, men denne er jammen meg absolutt hvert pengene sine, en genial liten sak som jeg allerede har som favoritt, og det er ikke bare pga den stilige fargen ;-)
 
 

Om akkurat 1 uke i dag(kveld) så er jeg ferdig operert, nå synes jeg at "grue seg" tiden har vart utrolig lenge, men så blir jeg sikker "bærre lekker" etterpå HAHAHA


Stå ikke der og glo gå heller hjem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar