tirsdag 1. januar 2013

1 januar 2013 og optimist ;-)


JAAAAAAAA endelig er jula over og et nytt år har startet <3

Jeg er så utrolig lite glad i det jula og nyttårs dagene skal bestå av, alle skal være så overlykkelige og alt skal være så rosenrødt og babyrosa. Men er det egentlig det?

Jeg personlig synes 1 januar er en suveren dag, da fyker juletre og julepynt ut døra og ned innerst i kjellerboden, og der overser jeg det helt til ennå en desember presser seg på.

Og i dag som det er kvelden på 1 januar er jeg kjempeglad og er strålende fornøyd med livet, jeg er egentlig så fornøyd med livet at jeg misstenker at jeg er forelsket??

 
 
I morgen er det trening og det er spinning som står på tur, ønsker desperat å finne en 3/4 spinningbukse så jeg kan spinne litt mer "behagelig" hehe

Jeg prøvde igjen i dag å klare å spise CC, denne gangen sammen med litt funlight saft, klarte vel
ca. 5-6 ts, før jeg begynne å brekke meg, positivt for det er 5 ts mer enn det jeg klarte sist jeg prøvde.
Hvorfor skal konsistensen være så utrolig grusom??

Nå skal jeg pakke ned BCAA og protein shaken min sammen med spinningskoene så er jeg klar til avgang i morgen :-)

Tror jammen meg 2013 kommer til å bli et bra år :-) Med eller uten bomull i hode :-P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar