mandag 10. desember 2012

Jammen meg er det snart jul :-)

Tiden flyr skremmende fort, tror det er en del av "bli gammel" syken?? Eneste fordelen er jo at lørdag som er den offisielle "spis en nonstop dag" kommer utrolig kjappt :-D

Her i heimen så er vi ikke A4 som Turbo bruker å si, så i 2 år på rad har vi hatt rosa juletre med lille kuler, utrolig trendy synes nå jeg ;-)

Dette er da vårt juletre anno 2011


Men siden jeg er en racer til å shoppe julepynt i januar til 70% så hadde jeg i år kjøpt en hvitt juletre, ungene og jeg brukte noen timer på og diskutere om vi skulle være såpass harry at vi satt opp det hvite juletreet istedenfor det rosa i år. Og vi ble enige om at såpass vågale skulle vi være!!

Så her er juletreet på Casa Del Johansen sin residens i år.
 
 
Lurer på hvem farge vi ender opp med neste år, det kommer vel egentlig ann på hva som er på tilbud hos Rusta i januar på salg ;-) 
 
Men til jul så hører det jo også med julegodt, og her er en variant som det er lov å ta noen biter av hver dag uten at sokkene ruller ned på anklene :-)
 
Protein kuler mmmmmmm
 
Disse er geniale å ha i fryseren, ikke bare varer de lenger siden di er beinharde å bite i, men de er også såpass mektige at 2 stk til kaffen er MER enn nok, det samme kan absolutt ikke sies om 2 biter med smil ol. ;-)
 
Her er oppskriften absolutt vært en prøvesmak :-)
 
Ellers så irriterer jeg meg GRØNN på at jeg nesten deiser bakover i bakken når jeg tar knebøy, og at jeg gjerne på den nest siste og siste av 5 stønner som om jeg hadde 70kg på stanga :-(
Jeg har pr i dag kun 30kg i knebøy, da med 3x5rep GRRRRRR
 
1 klage til:
Glutenbridge m/stang den (les HAN) personen som oppfant denne øvelsen har garantert ikke bekkenben, bekkenknusern kunne man kalt denne øvelsen, hadde 50 kg i dag og bekkenet skrek i skrekk over å neste bli most.
 
Utenom det så hadde jeg egentlig en kjempefin trening i dag, tilogmed mølla var bra siden jeg hadde nye fine sanger på øret :-)
 
Så kjære julenisse:
Jeg ønsker meg bedre balanse, mer feminine trenings stønn og et mindre utstående bekken til jul <3
Også et tupp i ræva når jeg skal opp fra knebøyen, så jeg kommer opp lettere ;-)
 
mvh
Fortsatt dyslektiske skriveleifer
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar