mandag 5. november 2012

Det er vondt i dag

Vondt, leit, trist, en sorg egentlig.
Hjelper ikke at jeg ventet det skulle komme.
Det er TRIST selvom jeg vet vi fikser dette også.

Jeg gråter i dag. I morgen er en ny dag og da skal jeg rettet blikket fremover.

Men jeg har lov til å være lei meg, mammahjertet sprenges av stolthet og av sorg og fortvilelse.

HVORFOR?????

Men vi skal klare dette, jeg lover å hjelpe deg alt jeg kan og enda mer.

Det er ikke verdens undergang, det bare gjør fremtiden din vanskelig og tøff, og det er den tanken som gjør at jeg sitter å gråter, nettopp pga at du kommer til å måtte slite mye mer enn andre på din alder.

Du er verdens vakreste, og jeg elsker deg så masse!!

Nå skal jeg gråte og la meg få lov til synes at dette er så utrolig vondt for i morgen starter en ny dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar