søndag 7. oktober 2012

Sokkene som "raknet"

Jada, jeg innrømmer mitt dundrende nederlag!!!

JEG KAN IKKE STRIKKE SOKKER

Jeg har nå på en pedagogisk korrekt måte spurt Turbo om jeg kan være så snill å slippe å strikke mer på de sokkene han så ille ville at jeg skulle prøve å strikke til han.

Jeg fikk da beskjed om at det var helt greit, for du har jo gjort så godt du kunne og prøvde jo veldig bra Mamma, var beskjeden jeg fikk. 

Ja det skal #¤%# meg vite, jeg har klart å pådra meg blødende gnagsår av de ekstremt grufulle tynne og spisse strikkepinnene HELE 5 STK strikkepinner faktisk!!

Jeg har nå raknet opp de 3 cm med raggsokk, og prøver nå å etterkomme Turbo sitt nye ønske:
Et skjerf av det røde (tidligere sokkegarnet)

Så her er et bilde av det flotte kommende skjerfet, legg spesielt merke til begge sidene, der jeg har lagt inn litt spesial design så det ikke skulle se så kjedelig og maskin strikket ut *HOST*





Hilsen
Det grufulle strikkemonstreret

3 kommentarer:

  1. Heheheh dere er like skjønne begge 2 <3

    Og kremt - å rakne : du går det selv i stykker.
    Å rekke opp.. da tar du strikketøyet fra hverandre med vilje ;)

    Happy skjerf strikking.. anbefaes på det sterkeste.. er der min kompetanse stopper nemlig :D Kjempelett :D

    SvarSlett
  2. Takk <3

    Jeg tror kanskje jeg raknet litt også måtte sokkene rekkes opp ;)

    Tror nok skjerfet er et greit mål jeg også, der har jeg ihvertfall en sjans til å bli ferdig ;)

    Godt å høre at det er fler enn meg som har litt "kompetanse stopp" når det gjelder strikkingens kompliserte verden hihi

    Jeg har forresten også en kvartstrikket bole til en genser liggende fra i fjor vinter som roper på meg ;)

    SvarSlett
  3. Kjære vene!! Går det ann å rammes så akkutt av dysleksi??? du verden så mange skriveleifer jeg hadde :D Utrolig at du skjønte noe :D

    Strikking har jeg gitt opp.. virkelig.. noen skjerf... tafatte sådan har det blitt oppigjennom :)
    Det strikketøyet jeg er mest fornøyd med kan jeg ikke bruke til noe og det ligger pent pakket ned sammen med memorobilia etter mamma :D

    Vær stolt av bolen din du :) En dag er det mer der :D

    SvarSlett