mandag 2. juli 2012

Baker og fryser ned

Nå er det snart så turbo og jeg skal bort en tur på hotell ferie, og da ønsker jeg ikke å forsvinne langt ute i junk food og sukker perferien, men å holde meg til mat som er bra for både ME/CFS formen min og hofte/mage formen min hihi

Så da tester jeg ut som protein bakst kan fryses :D
Så nå ligger protein rullekake som kan brukes til både brød, lompe, lefse osv i fryseren.
Sjokolade protein muffinsen ligger på benken til avkjølning, og i løpet av de neste dagene skal jeg lage protein rundstykker og putte i fryseren.

Det er jo ikke værre å ha med seg egne protein rundstykker til frokosten enn at andre har med egne f.eks glutenfrie rundstykker. Jeg ønsker å spise noe som metter og som holder meg mett lenge.

Protein muffinsen er genial til å ha med seg i veska, så når andre kanskje stopper på gatekjøkkenet og spiser en hamburger m/tilbehør så spiser jeg 1 muffins, å jeg kan love at de er mektige :o)

Jeg er ikke fanatiker og skal spise ute jeg også, ikke noe problem for sist jeg var på restaurant spiste jeg nydelig fisk og istedenfor poteter ba jeg om mer grønnsaker ;-)

Kan forresten annbefale en super nydelig sjokolade som jeg kjøpte fra IHerb,passer superbra til kaffen på lørdager ;o)

Sjekk denne linken for å se den bedre, det er nesten så man kan kalle den sunn ;-) Tenkte jeg skulle ta med en sjokolade til min PT Annette, for denne er for god til å holdes for seg selv ;D

4 kommentarer:

  1. Så flink du er :) Fortsett slik :D

    SvarSlett
  2. Tusen takk :-)
    Det en rullekaka er bare genial anbefales med vanilje kesam + friske bær :D

    SvarSlett
  3. Du får invitere meg på det en gang.. så skal jeg prøve :)

    SvarSlett