lørdag 12. mai 2012

Sjokoladeprotein kaker :D

Hellu :D

Da måtte jeg prøvebake litt igjen fortsatt inspirert av Kristine Weber, siden det ene kakemonstret jeg bor sammen med skulle bort i dag baket vi sjokoladeprotein muffins i går, jaggu fikk dem ikke ben å løpe på :D
Ungene syntes de var kjempegode og de forsvant på et BLUNK, selvom turbo var sterkt i tvil siden "deigen" visst smakte utrolig vondt hehe

Her er bilde av det flotte resultatet ;o)


Men i dag var det min tur og jeg hadde lyst til å prøve sjokoladekaken, den ble så tung og mektig at selv en tidligere sjokoholiker som meg måtte gi tapt. Men den er superfin å ta med seg på langtur hvis du ikke har muligheter for å innta flytende proteiner eller få tak i sunn mat, for her er du mett leeeeenge etter du har tatt en bit hehe
Oppskriften på sjokoladekaken




Synes rullekaka jeg baket forrige uke er den beste hittil, så det blir nok den jeg baker til 17 mai, med masse friske bær og litt vanilje kesam :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar