fredag 18. mai 2012

Løse tenner

Jeg må dessverre innrømme at løse tenner og blod er noe av det mest grusomme jeg vet!! Turbo er den av barna som har arvet min angst for løse tenner, storesøsteren hans var en drøm når hun hadde løse tenner. Hun røsket dem ut før jeg i det hele tatt hadde fått med meg at hun hadde en løs tann :D

Men Turbo har nå hatt samme løse tanna siden juni 2011, han har mistet 1 annen tann i mellomtiden, men akkurat denne tannen har det vært trøbbel å få ut, tannlegen sa vi ikke skulle stresse. Men snart 1 år er vel neste rekord for en løs tann *sjokka*

Han har tom fått en basketball på tanna og dermed ble tanna løsere, men tror dere han ville rikke på den? Å nei da, den tanna grodde seg vare litt mer fast igjen, og denne gangen enda skjevere enn før, og har resultert i at Turbo har hatt et merkelig smil de siste 2 ukene, for å klare å lukke munnen med en "tann på tørk"

Men i dag hadde storesøster fått nok, så tanna SKULLE UT. Turbo som også var kjempe lei av å ha den skjeve tanna kapitulerte. Altså han satt seg gapende vedsiden av storesøster.

Og her er resultatet:


Så nå kommer tannfeen på besøk i natt og jeg må ut med ungene nå da jeg lovet dem en DIGER is hvis tanna forsvant ut.

Hilsen
Hun som nesten svimte av ;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar