lørdag 19. november 2011

Oj Svima skal prøve å blogge

Endelig har jeg fått meg en blogg etter "press" fra Solveig, som også har sin egen blogg, sjekk gjerne ut Kaketina som er Solveig sin blogg. Der finner du masse flotte kaker og supre oppskrifter.

Men det var meg da :-)
Jeg er en hel svimete 69 mod, enslig med 2 hjemmeboende barn og 1 borteboende barn.
Er healer og liker det alternative, renser hus også. Har en liten svart katt ved navn Molly.
Har ME/CFS så jeg er over middels i tåkeland til tider.

Er også litt over middels harry, liker Opel, bryr meg egentlig veldig lite om hva folk mener om meg, men man blir vel kanskje litt vel selstendig etter å ha braket hue i veggen opptil flere ganger :-)

2 kommentarer:

  1. Weee!! endelig ble det blogger av deg også :D
    Verdens beste Svime faktisk <3

    SvarSlett
  2. Takk <3

    Også er det din fortjeneste både bakegleden min og bloggen min, snill du som pusher på meg så jeg faktisk tør litt <3

    SvarSlett